Inloop bij Ixta Noa in Uithuizen
Elke maandagmiddag ben je welkom tijdens de inloop van 13.30 tot 14.45 uur. Lijkt het je leuk om hieraan deel te nemen? Je bent van harte welkom!
De inloop is een plek waar je met anderen in contact komt, waar je welkom bent, een praatje kunt maken of gewoon even binnen kunt lopen voor een kop koffie.
Heb je vragen?
Neem dan contact met ons op via de mail: hethogeland@ixtanoa.nl.
Locatie & openingstijden Uithuizen:
Maandag van 09.45 tot 14.45 uur.
St. Vincentiusgebouw, Sint Vincentiusstraat 6 in Uithuizen.