De mensen waarvoor we werken zijn onze grootste inspiratiebron. Zonder onze deelnemers, vrijwilligers en zakelijke klanten zou Ixta Noa niet bestaan. Alles wat we doen, doen we om jullie zo goed mogelijk te ondersteunen. Daarom horen we het ook graag wanneer je ontevreden bent.

Wanneer je ontevreden bent mag je dit aangeven bij je begeleider of één van onze medewerkers. Soms kan een goed gesprek voldoende zijn om je onvrede weg te nemen.

Als de gesprekken met begeleiders en/of medewerkers voor jou niet tot een aanvaardbare oplossing leiden, dan kun je gebruik maken van de klachtenprocedure door een schriftelijke klacht in te dienen bij de klachtencommissie. 

Om een klacht in te dienen vul je dit formulier in. Stuur het ingevulde formulier digitaal naar info@ixtanoa.nl of per post naar:

Stichting Ixta Noa
Tav klachtencommissie
Parkstraat 31
6828JC Arnhem

Na ontvangst nemen we je klacht op in ons klachtenregistratiesysteem. Je ontvangt binnen twee weken een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van je klacht. Daarna zal er contact met je worden opgenomen om een afspraak in te plannen.

De afspraken met onze klachtencommissie staan altijd in het teken van hoor en wederhoor. Als eerste horen we graag jouw ervaring van de situatie waar je ontevreden over bent. Als je daarna verdere stappen wilt ondernemen zullen we ook de persoon/personen waarover je een klacht indient vragen om zijn ervaring te delen over desbetreffende situatie. Mocht je er voor open staan dan kan de klachtencommissie een gesprek tussen beide partijen faciliteren. 

Lees hier ons klachtenreglement.